After 58 days

Kunpa voisin kuvata silmilläni ja liittää tunteeni siihen mukaan. Näin ymmärtäisitte, mitä mulle oikeasti kuuluu ja millaista tämä oikeasti on. Tämä täytyy itse kokea, jotta tietää, millaista kyseinen työ on. Au pair työssä on paljon siivousta, tosin mullahan sitä ei ole niinkään kauheasti, koska meidän kämppä on pieni. Eli jos et millään siedä tiskausta tai siivousta, älä edes harkitse, että olisit au pair. Eilinen oli todella hyvä ja aamusta asti olin hymy huulilla :-) Viime viikko on ollu yksi rankimmista viikoista koko elämässäni ja olen ylpeä, että olen vielä täällä. Ei hyviä aikoja ilman vaikeita.

Säät on ollu sateisia, lämpimiä ja todella sekavia. Mutta tänään on ollu lämmintä ja aurinko on paistanut. Mentiin laudoilla Alexin kanssa sport campille, koska täällä on tämän viikon half term eli ei ole koulua. Miloa {my love} (cruiseri) on ollut ikävä, joten oli ihana pitkästä aikaa rullata rauhassa ja kuunnella hyvää musiikkia hyvällä säällä. Päivä meni aikalailla siivotessa ja hengatessa ulkona Alexin kanssa. Mä jopa paloin naamasta!!! Ja Alex myös. Ollaan kumpikin nyt vähän ruskeita naamasta haha. Toivottavasti tää viikko tulee olemaan aikalailla samanlainen, hyviä säitä ja paljon hengailua Alexin kanssa! Anyway, tässä on parin viikon sisällä otettuja kuvia, vähän päivitystä teille :)


1. Laittaudun yleensä työpäivinä siinä 2-3 aikoihin ja jos pysyn kotona töitten jälkeen niin hillun lämpimässä thrasher hupparissa näyttäen tolta, haha. 2. Päätin ostaa halvan (ja ison) pullon parasta juomaa ikinä. 3. Alexin kanssa istuskelua ennen koulun porttien avautumista. 4. Käytiin perjantain ja half termin kunniasta ostamassa italialaista jäätelöä ja en lopulta edes tykännyt tosta, haha.


1. Joka kerta kun kävelen Alexin koululle, nään tän kyltin ja oi kuinka tulee suomi mieleen :') 2. Random snappi vaan koska oli ihan super tylsää :-D Mut löytää snapista nimellä @lauradayss 3. Bussissa matkalla moikkaamaan kaveria (jossai Mordenissa kai4. Tykkään englantilaisista taloista, ne on vaan niin erilaisia ja nättejä.


1. Alexille ostettiin oma skeittilauta tai mikä lie toi onkaan. Perus lasten settiä, eli ei ehkä mitään kestävintä. Tosi jännä ja oon ilonen, että Alexilla on nyt oma lauta! 2. Boom selfie! 3. Kotikulmia, nättejä valkoisia taloja. Oon rehellisesti tosi obsessed noista, ne on vaan älyttömän kauniita varsinkin kun aurinko paistaa! 4. Eilen kävin kahvilla Costassa ja iced latte on se aina se paras valinta!


1. Eiliseltä underground kuvaa ja iisisti ja halvalla pääsee täällä noilla sekä junilla. Me likes! 2. Täällä mä vietin mun sunnuntai illan. Tai no oikeestaan Wimbledonissa, ihan jees paikka oli! 3. Nandos on aina hyvä idea ja oon ihan rakastunut siihen paikkaan. Kävin yhen tutun kanssa mun kodin lähellä olevassa nandosissa, mikä osottautui ihan mukavaksi paikaksi. 4. Tumblr on vaan yks mun lempiasioista maailmassa. Se on kun päiväkirja mulle.

No comments